Tuesday, August 4, 2009

Att balla ur pt.6

Det är egentligen inte meningen att del 6 skulle inleda min serie Att balla ur. Men jag tänkte jag skulle börja med ett riktigt fyrverkeri så det fick bli denna. Jag har redan en del ur Att balla ur. Läs den >här<. Varje Att balla ur har en bild på en amerikansk austronaut. Vet ej varför. Nu börjar vi. Now to part six...

Alltså. Dessa kommunister. Vänsterfolk, miljövänner och kapitalisthatare. Det är så kul när de sitter och pratar om hur goda och visa de är samtidigt som de tänder en cigarett som förpestar klimatet och luften och dessutom är tillverkad av ett amerikanskt storbolag. På så sätt är de beroende av allt de avskyr. De vill bojkotta USA men föder landet med pengar. Smart kretslopp skulle jag säga. Själv är jag glad att jag varken röker eller är kommunist.

TACK GUD!

In a bit.

Ta en banan!/ Artur

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive