Monday, March 16, 2009

Din morsa också!

>>Team Blur<< håller på att skriva sitt tal i svenska B. Jag med. Jag hoppas att jag gör ett så fruktansvärt bra tal så att alla andra i klassen får mindrevärdekomplex. Eller nej vad elakt. Jag hoppas att jag för ett så fruktansvärt fantastiskt bra tal så att alla andra i klassen får sådan energi av att se mig så de gör också jättebra tal!

Fint Artur. Du kan ju vara snäll ibland. Inte bara känslokall...

Nämen alltså. U2 i sommar. Känns skönt. Jag lyssnar så avslappnat och glatt på U2 när jag vet att jag har en biljett säkrad. Puh. Nu ska jag bara få svenskan undanstökad så jag kan ha jättekul på The Hives på nästa vecka!!!

Ta en banan!/ Artur

4 comments:

Anonymous said...

det går säkert jättebra. att hålla tal inför klassen var inte alls så läskigt som jag trodde att det skulle vara. det gick helt okej till och med. och bäst av allt: nu är det över! :)

Anonymous said...

haha för mig är det över nästa vecka. Let's hope att det kommer gå bra!

Anonymous said...

Åh, kul med U2! Hade velat gå jag med. Men jag vet inte hur jag GLÖMDE AV att de skulle släppas i fredags.. Hade planerat värsta köa å allt. Haha, misslyckat. Jaja. Ha det fint. :)

Anonymous said...

Haha ojdu Lisa, så kan de gå när haspen inte är på. Jaja vi får väl hoppas att U2 av ett mirakel råkar spela för dig i ditt vardagsrum eller nåt! ;)

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive