Monday, March 9, 2009

A day without me

Oj oj oj vilken dag. Jisses. Tjong i ballongen! Inte bara för att klassen har övat och haft föreställning från 8.00 till efter 19.00. Kvällspremiär för Bland Gödsel och Grusvägar inför föräldrar, kompisar och annat bös. Så ja kort sagt, man är lite medtagen.

Som om inte detta vore nog så får man reda på att U2 KOMMER TILL ULLEVI I SOMMAR. Genast får man hög hjärnaktivitet och funderar på hur man i helskotte ska få tag på en liten biljett. Jag måste ju ha en biljett. Så enkelt är det ju helt enkelt. There is no other way, I gotta have a ticket. Fortsättning följer. Skulle jag nu trotsa oddsen och få en biljett så blir det andra gången i mitt lilla liv jag ser U2. Ett av världens största musikfenomen, helt enkelt.

Jag såg förresten ut lite som Henrik Berggren i Broder Daniel idag när jag sminkade mig/sminkades inför showtime. Check it out. Jag har i och för sig röda prickar istället för stjärnor men nu är det så att små country boys får det ute på prärieturné. Dot dot dot.

Ehhup. Hittade ingen bra bild på Henke där han liknar mig så det blir bara en på mig haha.

Ta en banan!/ Artur

2 comments:

Anonymous said...

ja det var en kul dag. men shit vad trött man blir. jag måste ju nästan köpa u2s nya nu när du säger att den e så bra^^

Anonymous said...

Ja gör det maskrosen! Den Ä FIN

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive