Saturday, January 3, 2009

Cedars of Lebanon


Såhär ser den slutgiltiga listan ut för mitt musiklyssnande 2008. Jisses vilket ryck Sugarplum Fairy gjorde och gick om The Hives i slutspurten. The Hives håller visst på enligt rykten att spela in sin nya platta fast jag vet inte så mycket om det.

Nyss skrev jag färdigt mitt arbete i religion som handlar om domedagssekter. Sådana sekter är helt vansinniga. Håll er borta från sån skit.

Imorgon ska jag gå på U23D. En U2konsert som filmades under deras förra turné Vertigo-tour och som sedan gjorts i 3D. Ska bli spännande att se! Jag skriver några rader om den här efteråt. Nu funderar jag dock att spela lite tv-spel för jag har varit så himla duktig idag och övat på musikläxor, skrivit klart arbete och varit ute å gått och Gud vet vad!

Ta en banan!/ Artur

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive