Wednesday, December 19, 2007

MVG-dagen

MVG-dagen, mjorå man tackar! Det ser ut som om man borde skriva ner denhär dagen då Jonas visade var skåpet ska stå. Att han inte är en one-hit-wonder, eller att jag just är det. Aldrig tidigare har jag väl skjutit in i ett öppet mål med sådan tur. Skrev ju prov idag, vi får hoppas den satt där. Terminsuppspelet gick, precis som det var tvunget till att göra. Fick tillbaka historia uppsats mvg minus, haha men ändå helt otroligt. Mvg på Eos:en också, helt otroligt, var kommer allt ifrån? Jag säger att det är tur, jag brukar slinka igenom med Vg lite här och där men vill ju så gärna visa att jag kan få högre. Jaja, det var ju kul att det gick. Man behöver inte stressa sönder sig med skolböcker och massa tabletter.

Sitter och lyssnar på Razorlight, ni kanske har hört dem? Två killar i bandet är svenskar, bara en sån sak. Lyssnar på deras andra platta som heter - Razorlight. Just precis, kreativt värre. Det är bra musik. Rockig pop för att slå en säker knut som funkar. Jag kan rekommendera det bandet.

Dock ska vi inte korka upp julmusten än, neeeejdå. Jag har en lite italienskakråka som ska lämnas in imorgon. Men det ska gå bra, hoppas jag. Annars blir det trist. I annat fall är ett gott tips att man ska vara på god fot med läraren och jag vill påstå att jag och min italienskalärare inte kastar tramezzinis på varandra så ja vi är väl kompisar. Eller jah kompisar men ni förstår nog var jag vill komma. Lyssnar på just nu: Kirby's House. Påminner mig om en kompis som Jonas känner. Eller ja de umgicks när vi gick i, typ nian kanske. Fast jag minns inte namnet på denna person. Namnet påminner i alla fall lite grann om Kirby. Eller något.

Sådärja, ät nu pepparkakor så ni blir snälla så ska ni se att era bekymmer flyr hals över huvud.
Ta en banan!/ Artur

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive