Friday, December 14, 2007

Instängd i ditt kylskåp

Hej! Thank god it's friday så att säga. Visste ni att det finns en gammal 70-tals film som heter så? Jah förutom att min låtsas artist Ian Friday gjort en låt med samma titel. Han är en såndär som hade ett par listframgångar med ett popband på 90-talet och nu gör solo. Ian är förresten helt otrolig på pop, hade jag varit honom hade mitt liv varit rena drömsagan. Champagne och röda mattan är bara förnamnet...

Ska passa på att göra lite smygreklam för att av banden jag är med i, The Telefunkers. Nästa vår kan ni se dem spela lite varstans och närmaste speldatum är 20 januari. Haha bara en sån sak. 8e mars är ett annat hett tips. Eller förresten, kolla länken vid sidan eller här

Jaja, så det kan gå. Nu ska jag äta massa mat och sen fara iväg till ett långt genrep ikväll.

Ta en banan!/ Artur

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive