Thursday, August 4, 2011

Jannica avslöjar!


Lite som Ahlmedalsveckan fast på mitt rum, och inte politik heller för den delen. Istället musik. Min kompis Jannica kom för att göra en kort presskonferens och även spela lite musik med mig. Vi hann skriva en ny låt bland annat. Men åter till vad som sades under presskonferensen.

Jannica, det ryktas om att du spelar i ett nytt band. Stämmer det?
- Ja.

Vad heter ni?
- Vi heter inget, inte än. Det kommer.

Hur låter eran musik?
- Som rock på svenska.

Okej kul, har ni funnits länge?
- Nej eftersom vi är ett helt nytt band så har vi inte funnits så länge.

Planerar ni att spela in eller uppträda live snart?
- En sak i taget men JA det kommer.

Slutligen, kan du ge ett smakprov på en textrad från erat nya material?
- "Vi snurrar runt i någon slags cirkus"

Efter detta var den korta presskonferensen slut och vi tackar Jannica så mycket tills vidare. Det ska bli spännande att höra det nya bandet!

In a bit.
//Arturponken

5 comments:

Anonymous said...

Hahaha Underbar intervju! :D /Emmytanten

Emmytanten said...

Hahaha Underbar intervju! :D

Anonymous said...

Hahaha Grymt! Och grymt att jag också hittat till din blogg :D Du skriver väldans bra du/Emmytanten

Jonas said...

Tacktacktack så hemskt mycket tack :D Ja välkommen hit! Jag skriver å har mig en del, recenserar konserter i den utsträckning jag går på också.

Emmytanten said...

:D haha jag hade lite problem med att skicka trodde jag, men allt verkar ju ha kommit fram ser jag nu:P Ja tack så mkt! Åh vad roligt då ska jag titta in här ofta. Jag håller med Jannica i ett tidigare inlägg om att du borde bli recensent, jättebra o proffsig recension av Roxettes konsert :D

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive