Monday, August 15, 2011

Better by design


Jag ska ta och nämna några ord om min design på sidan. I början av sommaren ändrade jag denna bloggens design efter att ha haft samma utséende sedan slutet av 2008. På tiden för något nytt kan man säga.

Jag satt och funderade så att mitt huvud skulle explodera av prestations- och designångest. Sen klickade det till. Bloggen skulle få ett kliniskt, torrt och rent utséende à la den verkligheten jag lever - som ett textkompendie på universitetet. På bilderna ovan kan ni följaktligen se bilden av min bloggs gamla design samt mitt textkompendie Minikompendium: Lyrikexempel: Jakobsons kommunikationsmodell från vårterminen.

Sådärja, nu har jag avhandlat den lilla praktiska detaljen.

In a bit.
Arturponken

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive