Wednesday, December 31, 2008

2009, here I come

Gott nytt i förskott allihopa. Hoppas ni får ett trevligt 2009 och en trevlig nyårsafton. Det hoppas jag att jag får själv också. Gott nytt år på mig själv alltså...

Det finns mycket att se fram emot i år 2009. Oaisis med förbandet Caesars på i Skandinavium. U2 släpper sitt tolfte studioalbum No Line On the Horizon(big hallelujah-moment). Charlies har utlovat jubileumsplatta men har inte avslöjat releasedatum eller förstasingel eller något sånt än! Jag tar liksom en hög andra ungdomar studenten. Har aldrig tagit studenten så det blir en ny upplevelse. Hoppas Telefunkers hittar på något skoj. Det pratas om att spela in nytt material och vi funderar att göra ett högst exklusivt framträdande i UKM. Inga direkta spelningar inbokade än så stay tuned for more info.

Ikväll får det skålas för det nya året, jag vet ej om någon tallrik åker i marken på äkta italienskt manér. Det återstår att se, om annat så hörs det ute på gatan ackompanjerat av fyrverkeriexplosioner.

Gott nytt år och ta en banan!/ Artur

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive