Sunday, September 18, 2011

Weeping Willows till Alingsås


I november kommer Weeping Willows till Alingsås för att spela. Det kan likställas med julevangeliet då alla skulle skattskrivas och Josef som var son till Davids hus begav sig till... ehum... vad det nu hette det där stället var för att skattskrivas. Betlehem! Tror jag?

Nu kom vi in på ett sidospår. WW kommer till Alingsås för att spela i biografsalongsmiljö, jag råder folk att ta sitt förnuft till fånga och var med för att uppleva denna smått kulturella händelse i den lilla trästaden. Eftersom jag är son av Alingsås beger jag mig till Palladium i november för att se och höra.

Fast om jag tvingades att välja mellan WW och Roxette. Ajaj alltså... jag skulle nog inte svika Roxette.

In a bit.
//Arturponken

1 comment:

jannica said...

hej! coolt att de kommer till Alingsås ändå hade varit fräckt att se, särskilt i den miljön med, låter mysigt:)

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken