Thursday, January 3, 2008

2008

Hej igen! Första inlägget på detta lilla år. Hoppas det blir bra, vi får väl se. Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Kanske om 2007 hm. Haha detta började inge vidare måste jag påstå. Nåja igår var jag hemma hos Jonas LA, vi arbetade med lite nytt material. Något nytt, nåt gammalt och nåt lånat faktist haha. Ska försöka att knåpa ihop någon bra text här också, hoppas den blir bra. Blir man nöjd med en text kan det hjälpa en del faktiskt, tror jag i alla fall.

Oh just det. I dag var jag i Göteborg för att köpa skivor. Lagom dyrt/billigt nöje, beror på. Fick tag i ett fett Gyllene Tider album med extra Ep. Gyllene Tider "Moderna Tider". Dessutom hittade jag efter lite sökande mitt primära mål, Marit Bergman "I Think It's A Rainbow". Hennes andra platta är riktigt bra så jag var sugen på hennes senaste.

Kul att The Ark ligger i topp på Tracks årslista för 2007. Melody Club lyckades visst att klämma sig in på tionde plats med Fever Fever. Trodde inte den var så populär men johorå. De är allt ett band som kan sno ihop radiohits.

Hörs snart
Ta en banan!/ Artur

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken