Monday, June 8, 2009

Re-boot yourself

Imorgon kliver jag på ett flygplan och lämnar landet. För att vara kort. Det innebär att jag missar VM-kvalmatchen Sverige-Malta. Den är så galet viktig att vinna då nationaldagsfirandet kom av sig litet häromdan när Danmark VANN med 1-0. Inte kul, inte kul alls. Så nu får vi hoppas fotbollslandslaget spottar upp sig själva och kör lite mer speed i sitt spel. SMS:a mig om de vunnit, om de inte har gjort det däremot. Tja, då får jag väl "frukta de värsta" som man säger i actionfilmer. Vi får verkligen hoppas att det blir VM i Sydafrika för Sverige. Det hade varit för himla synd om det inte blev så alltså.

Och med tanke på Danmark. Bilden ovan är tagen på Kastrups flygplats strax utanför Köpenhamn. Huvudstaden i Danmark. Själv far jag till Mallorca tidigt imorgonbitti. Should be fun.

In a bit.

Ta en banan!/ Artur

2 comments:

Lisa said...

Hoppas ni har det gött på mallis! ;)

Anonymous said...

oj, hur hittade du till min blogg!? Den är ju nästan osynlig ;o

Men tack för kommentaren iaf :)

//www.lovetheark.blogg.se

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive