Saturday, June 27, 2009

En man höjde sin knutna näve över världen

Man kommer på bra och mycket bra idéer i ett bättre flöde efter lite rödvin och choklad. Saknas bara att jag behärskade gitarren lite bättre. Men jag har det framför mig, det kommer. Idag, eller igår var jag på Bengans igen. Jag köpte två skivor - Caesar's Palace med "Youth is wasted on the young", JET med "Shine on" och Bob Dylan-filmen "Don't look back". Sistnämnda bra, riktigt bra. Det två andra i och för sig också. Jag köpte ju dem för att jag i grund och botten tycker att de har något jag vill höra, se eller känna lukten av(skivfodralen och häftena i dem har en bra lukt till musiken).

Nu måste jag ta mig i kragen och lägga mig för att sova, har faktiskt skjorta på mig. Vit med gråa tunna sträck. Nej inte gråa, svarta. Sorry. Mitt färgséende spökar, eller det är inte så spökande. Det är mer ett rent känt faktum för mig och de som känner mig.

Inte skjortan med ränder.

In a bit.

Ta en banan!/ Artur

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive