Thursday, June 18, 2009

I just wanted to drop down dead

Inte riktigt så var det väl inte. Men ibland så blir saker inte helt enkelt så man vill dem att de ska bli. Säger inte mer än så...

Bra saker idag var lunchen med storebror i Göteborg och att vi kollade på ny dator till mig. Det kommer bli bra. Det känner jag på mig. Sen köpte jag en del skivor. Gjorde ett rejält komplementlyft i min Soundtrack of Our Lives-samling exempelvis. Kolla the list of today över införskaffade skivor!

  • The Soundtrack of Our Lives - Origin Vol. 1
  • The Soundtrack of Our Lives - Behind the Music
  • The Soundtrack of Our Lives - A Present From the Past
  • Caesars - Paper Tigers
  • The Libertines - Best of
Ganska nöjd med den. Fem riktigt goa plattor med mycket bra musik och många låtar. Enda minuset var att jag inte fann Oasis med Standing On the Shoulder of Giants. Får väl ta och beställa den från Ginza eller från något annat ställe.

In a bit.

Ta en banan!/ Arturponken

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive