Tuesday, April 14, 2009

Jag, Per Gessle, Bono, Zlatan och Ola Salo

Hej å hallå. Idag började skolan igen. Jag hade en lektion - 14.20. Muntligt danshistoriaprov men det var mer som ett samtal. Det kändes lunch hursomhelst. Förresten är jag megaförkyld, eller som jag kallar det - låtsasförkyld. Jag är ganska rejält fökyld i näsa och hals men kroppstemperaturen är helt normal. Ingen feber med andra ord. Nog med fler doktorsutläggningar från doktor Artur.

Imorgon startar Charlies Europa-turné och de kommer att turnéblogga HÄR. Think it's a good one this time.

Idag fick jag ett såntdär "You got it all... wrong"-sms. Det var en person som jag i och för sig känner till men knappt har någon kontakt med frågade om hon kunde låna min studsmatta och ta med den till skåne. Exakt vilken studsmatta? Jag har ingen studsmatta. Som sagt, you got it all... wrong.

Ta en banan!/ Artur

1 comment:

Anonymous said...

Hur smakar tomatsoppan då?

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive