Tuesday, February 22, 2011

Melody Club tror inte på änglar - men nu kanske de behöver en

Jag blev lite orolig när jag läste att Melody Clubs gitarrist Erik hade fått en järnbalk över foten och skadat sig under repetitionerna till lördagens delfinal i Melodifestivalen i Malmö. Ajaj! Inte nu när de verkar så laddade och på gång! De har en låt som heter I don't believe in angels men just nu önskar jag nästan att bandet hade en skyddsängel som tog hand om dem. Jaja det hade kunnat vara värre, tänk om sångare Kristoffer hade blivit skadad - han måste ju verkligen vara hel och ren. Därmed inte sagt att det var synd att gitarristen skadade sig. Synd!

Hoppas att det löser sig. Jag ska i alla fall ge Melody Club min röst till dem och deras bidrag The hunter på lördag.

In a bit.

Ta en banan!/ Arturponken

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive