Sunday, November 15, 2009

Ser du ett flygplan eller ser du en champinjon?

Harrli harrlå. I fredags spelade Telefunkers på Musikmaraton. På efterkalaset smiddes planer för hur vi ska "slå" ute i världen. Hursomhelst!!! Summer stamps satt jättefint och Joakims solo i Sun in november var lika bra som alltid. Och Favourite song #1, ja den bara växer och växer... Alla intron satt som super-party-pop-klister. Härrrligt!
"Backstage" innan konsert. Foto: Artur

And now to something different but not too far away. När jag var mindre läste jag en stor bok om Bromma flygplats. Jag läste om svunna tider och tittade på svart-vita bilder och i fantasin kunde jag föreställa mig om hur världen kunde se ut på en flygplats förr. För inte så längesedan hittade jag dethär klippet på en inte alltför okänd sida hehe. Klippet är från 1948 och visst doftar det lite old school! Man får följa med i flygplatsernas värld och hur det såg ut.
Njut!

In a bit.

Ta en banan!/ Artur

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive