Sunday, November 1, 2009

Restart and re-boot yourself

Nu är jag färdig med min blogg-vecka på Alingsås Tidningen. Det var kul! Fint att få blogga om min lilla pop-värld under en hel vecka. Kul att vara konferencier också. Jag borde göra det där varje dag. Jag var ju jätteduktig. Roligt att få klä sig snyggt, vara rolig och presentera folk. Hm. Äntligen fick jag användning av mina flygkunskaper på scen också.

Nu ser jag fram emot en ny spelning med Telefunkers den 13:e november under Musikmaraton som anordnas på Fabriken i Alingsås! Sen hoppas vi även på att kunna ge ett releasegig för våran EP som spelades in i våras. Den är inte släppt ännu men skall släppas snart. Stay tuned for more info...

Är du inte medlem på Telefunkers Facebooksida ännu så bli det vetja :)

In a bit.
Ta en banan!/ Artur

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive