Thursday, February 26, 2009

You're my Moscow-girl

Jahopps. Mysig kväll! Jag är jättetrött och låter bara meddela mig att bandet hade ännu en skön spelning. Firestarter var nästan roligast, eller, Boboboo där i slutet sköt fart som en kanin på motorväg i 3000000000km/h. Kanon. Norrman Basement Band var roliga också. För att inte tala om Jannica, kan inte välja vilken låt som var bäst helt enkelt!

Stödde Gävlepojkarna med 20kr och köpte deras skiva. Jag är snäll också för er som inte märkt det. Jo, Telefunkers ska spela in för en ny liten skiva so expect something sweet inom en inte alltför lång tid. Vi får väl se. En lika stensäker sak är att imorgon är det fredaG! Over and out.

Ta en banan!/ Artur

2 comments:

Anonymous said...

hihi, vadå ta en banan?:)

Anonymous said...

Nämen duvet som typ "dö inte, ta en banan istället". Jag vet inte. Kommer ursprungligen från mitt låtsas60-talsband The Sugarboys som hade en låt som hette 'Have a banana!' :) eller nåt...

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken

Blog Archive