Saturday, March 8, 2008

Fever Fever

Jaaa ibland blir man sjuk vid rätt tidpunkt *suck*. Missade Mando Diao o hela skiten. Tusan också. Det var ju fint jobbat, jomenvisst jag är inte bitter. Nejnejnej, inte min stil. Kom på ett eget låtsasband medans jag satt o lyssnade på The Wombats dendär hemska fredagskvällen. De heter Postkings. Intressant ha? De blev faktiskt lyckade o jag skrev en riktig låt till dem. 'Bobobooo!' heter den. Intressant ha?? Tänkte att det var något ändå. En annan låt med dessa eminenta pojkar (om ni förstår det order, men erkänn ändå att det passade in, intressant ha??!). Hursomhelst eller som engelsmännen älskar att säga "HOWEVER". Låten som jag tänkte komma fram till heter/hette. Jag fick lite beslutsångest, får lägga in nåt neutralt ord känns det som. Namnet på denna låt är/var (suck) 25 Cigarettes. Intressant ha???!!

Ta en banan ha!?!?!!!!!!!!!!!!!
/ Artur

No comments:

Jonas Eliason aka Arturponken

Jonas Eliason aka Arturponken